Oh nénère – Manyan

web stats

un compteur pour votre site

Héhé !!! Ah ça c’est trop bon, c’est une chanson vraiment culte que je connais depuis toute petite sans même savoir que c’est le groupe Manyan qui la chante !!! Les paroles sont trop marrantes !!!
"Mon nénère sorte déhors, sorte déhors ma couniche ton monmon" mdrrr
Même si l’histoire qu’elle raconte est beaucoup moins drôle lOl
Sa minm la Rényon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vidéo postée par moi.
 
 
  
 
 
Paroles:
Kan mwin té inn ti marmay l’instruction la passe sous mon nez
Kan minm ça mwin la démerdé
Tou lé gran matins mi sa travayé
Nana 8 ans mwin lé marié
Mon ménage la bien déroulé
Mé depuis dé troi somaines mi compren pi cosa larivé
Kan mi rente lo swar crasé
Monn ti café lé pi préparé
La case là lé pa néttoyé
Minm bann marmay lé encore crouté
Mi sava dedans la cuisine pou rode inn ti gazon manzé
Lavé point lodèr la fimé
Toute bann marmites té chaviré
 
Mwin la di mon nénère sorte déhors, sorte déhors, sorte déhors
Oh nénère sorte déhors, sorte déhors ma couniche ton monmon
Mon nénère sorte déhors, sorte déhors, sorte déhors

Oh nénère sorte déhors, sorte déhors ma couniche ton monmon
 
Mizik
 
Camarades raconte a mwin dann ton case na tourné/viré
Kan ti sava travayé
Nin note couyon y remplace a toué
Comprenn a mwin mes amis komen mon tête sa la chofé
Kom in naffèr la bloké
On diré mwin té y rode po touffé
Mwin té attenn le moment pou boss tou lé dé en plein action
L’occasion la arrivé
Zordi transport mwin la manké
La case mwin la retourné
Toute bann fénèt lété fermé
Dessous pied’ mang’ dan la kour un gros moto lété appuyé
 
Mwin la di mon nénère sorte déhors, sorte déhors, sorte déhors
Oh nénère sorte déhors, sorte déhors ma couniche ton monmon
Mon nénère sorte déhors, sorte déhors, sorte déhors

Oh nénère sorte déhors, sorte déhors ma couniche ton monmon
 
Mizik
 
Avek dé roches dan mon poche mwin larale dessi mon baro
Mi kalkil mwin té bien armé
La guèl boug là mi sava crasé
Sans konèt koué va arrivé
Bien décidé mwin la foncé
Mon fenm aussi va goûté
Paské mon case fo respecté
Ma la passe par la fénèt si mon tête chové la dressé
Madeleine ek ché pa ki lété pou zoué la kélélé
Ma la fonce dan le paké
Dison mon lhonèr mi sava sové
Mé king kong la lévé
Mon pied’ cou li la emponyé
 
Mwin la di mon nénère laisse pa li, laisse pa li, laisse pa li
Oh nénère laisse pa li, laisse pa li couniche mon monmon
Mon nénère laisse pa li, laisse pa li, laisse pa li

Oh nénère laisse pa li, laisse pa li couniche mon monmon
 
Mizik
 
Avek dé roches dan mon poche mwin larale dessi mon baro
Mi kalkil mwin té bien armé
La guèl boug là mi sava crasé
Sans konèt koué va arrivé
Bien décidé mwin la foncé
Mon fenm aussi va goûté
Paské mon case fo respecté
Ma la passe par la fénèt si mon tête chové la dressé
Madeleine ek ché pa ki lété pou zoué la kélélé
Ma la fonce dan le paké
Dison mon lhonèr mi sava sové
Mé king kong la lévé
Mon pied’ cou li la emponyé
 
Mwin la di mon nénère laisse pa li, laisse pa li, laisse pa li
Oh nénère laisse pa li, laisse pa li couniche mon monmon
Mon nénère laisse pa li, laisse pa li, laisse pa li

Non nénère laisse pa li, laisse pa li couniche mon monmon
 
Mizik
 
 

Une réflexion au sujet de « Oh nénère – Manyan »

  1. bonsoir zemiss…jme permet vue que tu ti connai…je cherche une chanson…au secour…si jte dit:…."non, i fo pa tape a li, si son zié lé roug i fo laisse a li, parce ke comme zot, son san lé roug"dit moi que tu sait ou je pourai trouver ce morceaux ….merci d’avance…***************…

Laisser un commentaire

