Aurélie – Toulou

web stats

un compteur pour votre site

Alors là c’est le tout dernier tube de Toulou !!! Ca passe en boucle sur les ondes des radios réunionnaises en ce moment …
Vidéo postée par moi.
 
 
 
 
 
Paroles:
Aurélie sa sé mon zoli mamzelle
E
t ybientôt 4 ans nout dé nou lé ensem
b’
E
t nout’ lamour y grandit zour apré zo
ur
Z
iska la fin mon vi mi ve vive avek
li
Comme tout‘ ménaz y fo bien nana traca
s
M
on kafrine nou habite la Rényon sa péï ladi lafé

Dom
oune lé zaloux zot y raconte nimporte koué
M
é nout’ lamour lilé pli fort na traverse tou sala

Aurélie écoute pa la langue domoune mon ga
N
out‘ vi gaillard comme s
ala
Et sa y emmerde dé trois
ah
Aurélie écoute pa la langue domoune mon laimé

Ma
loki na bon koméla ah
nou vive pa pou ba
na
Aurélie écoute pa la langue domoune mon ga

Nout’ vi lé gaillard comme sala
E
t sa y emmerde trois ah
Aulie écoute pa la langue domoune mon laim
é
Maloki na bonpé koméla a
h
nou vive pa pou bana

Aulie san ou mi mèt signal détresse
K
an ou lé pa là mi dia ou franssment mi gaingne faibless
e
E
n pliss sadé fois mi tomb dédan la tri
stesse
Kan mi mazine domoune y conné rienk okipe nout’ f
esse
Au
rélie mé nou lé pa la ‘vek
sa
Tout
e sek domoune y pense

Si nou
t’ dé ou nou na confiance
Et
la terre li va continié to
urné
No
u va continié aimé et domoune va continié
cosé

Aurélie écoute pa la langue domoune mon ga
Nout
‘ vi lé gaillard comm
e sala
Et sa y emmerde dé trois ah

Auréli
e écoute pa la langue domoune mon laimé
Ma
loki na bonpé koméla
ah
Mé n
ou vive pa pou
bana
A
urélie écoute pa la langue domoune mon ga

Nout
‘ vi lé gaillard comme sala

Et sa
y emmerde dé trois ah
Aurél
ie écoute pa la langue domoune mon
laimé
Maloki na bonpé komé
la ah
M
é nou vive pa pou ban
a

Aurélie écoute pa la langue domoune mon gaté
Oui mi
aime aou
Oh m
i aime aou Au
rélie
Aurélie écoute pa la langue domoune mon l
aimé
Ma
loki na bonpé koméla
ah
nou vive pa pou banaaaaaaaa

Auréliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie …

 
 
 
 

Laisser un commentaire

