In billet po zot …

web stats

un compteur pour votre site

Bon su billet là, mi aimerai bien ke zot y présente a zot siouplé …

Alor dia mwin un cou :

– zot prénom (ou pseudo com zot i ve)

– zot age

– koi zot i lé (kaf, yab, malbar, …)

– ousa zot té habite kan zot té la Rényon (=zot ville)

– ousa zot i habite esteur (=péi+ville)

– depuis kan zot la kite la Rényon, té kan dernié fwa zot la ni ici

– décri koué i représente la Rényon po zot

Ben mwin:

– mon pseudo zot i konné déjà (zemiss974 lol)

– mi na 19 ans

– milé inn ti kafrine

– mi vien de Saint-Pierre (représente 97410 !!!) mé mi étudi Saint-Denis

– ma jamé kite la Rényon pou l’instan

– Pou mwin la Rényon c monn ti paradis é mi ve pa kite ali.
Milé fière de war otan dmoune différentes races é kultures vive ensemb’ coma. Pou mwin la Rényon sé pa rienk domoune lé né ici é na momon ou papa créol, la Rényon sé tout’ domoune y vive ici kaf, yab, malbar, comore, zoreil, zarab, chinois … et tout’ zot kulture, religion et coutume mélangé … la Rényon sé in tout … na point d’Réunion sans tou sa dmoune là !!!!
La Rényon sé in terre i acceuil tout’ domoune kelke soi son couleur, son religion, son langue é ke li soi riche ou pov …

Voilà zot tour esteur …

8 réflexions au sujet de « In billet po zot … »

  1. – zot prénom (ou pseudo com zot i ve) AnGe- zot age / 38 ans , à mon grand desespoiiiiiiir – koi zot i lé (kaf, yab, malbar, …) yab lé O- ousa zot té habite kan zot té la Rényon (=zot ville) st zozéf- ousa zot i habite esteur (=péi+ville) St zozéf- depuis kan zot la kite la Rényon, té kan dernié fwa zot la ni ici : ben dison plutot depuis kombien temps ma rent’ la reunion , i fé 4 ans moin la revnu- décri koué i représente la Rényon po zot : La reunion est un peu comme une "maman" elle enveloppe ses "enfants" a la différence que son coeur ne cesseras jamais de battre tant que ses enfants reviendronss’y loger (L)Evangeline

  2. BRAVO, franchement  la fé plaisir!!!out blog lé o top.mi lé dj sur lyon é mi lé réunionnais .donc mi connait a mwen  bien la dessus.
    LA REUNION LE LA!!! représente 974 encore bravo
     
     

  3. slt mi la 15 ans biento 16 le 9 novembre xd 
    mi lé un ti cafrine a moin mi abité a St marie maintenan mi labite en bretagne a lorient mi la kite la rényon depui 8 ans mi sa biento vnir en vac 
    voila bizou a ou
    é ya koi kome nouvoté la ba come zik ??

  4. slt mi habite a st-andré plus précisement a la cressonnier mi nana 13 ans est je voudrais savoir si tu savais ou je peux avoir des chanson de sista flo

  5. slt mi habite a st-andré plus précisement a la cressonnier mi nana 13 ans est je voudrais savoir si tu savais ou je peux avoir des chanson de sista flo

  6. bonjour moi j’habite en france
    j’ai 28 ans
    mon metier est intervenir aupres des personnes agees
    pour moi la reunion sa fais parti de mes racines et je le troue tres beau
    et j’espere pouvoir y aller des que je pourrais. encore merci pour ton site car il fait voyage vers la reunion. bon courage pour tes etudes  a venir
    j’ai aussi essayez de t’envoyez un msg et une invitation mes j’ai ete refuser peut etre a bientot

  7. salut j’habite en france mon mari est reunion j’aime beaucoup ton site c le plus jolie de you tube et celui qui montre bien que la reunion est une ile paradisiaque j’ai voulue j’envoyé un message mais apparement mon profil m’est refusé par tes preferences envoie moi un coucou salut

Laisser un commentaire

