In mesage po tout’ mon bann viziteurs …

web stats

un compteur pour votre site

Bon ben sé po dia zot ke mi sa fé in pauz su blog la paske la rentrée i arriv po mwin é fo mi repren monn ti vi détudiante. Kom zot i koné ici fo boss dur po réussi é po pa èt obligé kite la Rényon po tou ltemps po gaingne in travay. Alor mi gaingnera pu okupe du site ni mèt vidéos su youtube pendan in temps …

En attendan ben continu garde la Rényon en lèr dan zot kèr. Si zot i ve less dé troi mesages fé ali dan mon livre d’or (en bas la page) ou su billet là coma ma va voir kan mava reni.
Petèt mava mèt dé ti vidéos tenzentan mé mi promèt pa rien.

Mi na in dernié naffèr po nmann a zot … ma mèt in lien vers in billet y appel "Zot vidéos 974" (en lèr à droite) … si jamé zot y tombe su in vidéo youtube ou dailymotion é ke na poin su mon site, ben mèt le lien vers le vidéo en com su le billet pou mwin siouplé, coma mava mèt su le site kan mi sra de retour  … é less ossi ladrès zot blog si zot nana, mava ni fé in tour kan mi nora le temps.

Bon ben nar vu sa mi koné pa kan …

In gran MERCI po tout’ bann moune la less dé comS é désolée si ma pa gaingne réponn zot tout’.
Mi fé a zot in tralé gro bécos !!!
Et oubli pa 974 toujour dann kèr, ke zot lé ici ou ke zot lé lwin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sa a nou sa !!! Apprécia li !!!!!!!!!!!!!!  RireRireRire

Zemiss974 Clin d'oeil

Laisser un commentaire

