L’amour gâché – Hervé Himbert

web stats

un compteur pour votre site

Bon voici un tube du chanteur du groupe Kompliss’, Hervé Himbert qui a refait un come back très remarqué !!! J’vous avais déjà fait découvrir son tube « Monn ti garçon » et bien voilà « L’amour gâché » tout aussi magnifique.
Vidéo postée par moi.
    
Paroles:
Ou lé joli
Out sourir yatire a mwin
Chak fwa mi gard’ aou
Mon keur y sèr
O mi aime aou
Zordi nou lé ensem
Mé poukoué ou vé alé ?
Pourtan mapa fé rien
Nout’ lavnir lé ent’ out min
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon kwin
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon chagrin
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon kwin
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon chagrin
Lamour ke mwin la gagné
Lété surmen pa asé for
Ou té di ou té yaime a mwin
Mé en finn conte lavé pwin rien
Kafrine mi aime aou
Non mi vé pa kou kite a mwin
Mon keur y bate juss po ou
Si ou sava
Mi sra maleureu
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon kwin
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon chagrin
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon kwin
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon chagrin
Misik
Ou lé joli
Out sourir yatire a mwin
Chak fwa mi gard’ aou
Mon keur y sèr
O mi aime aou
Zordi nou lé ensem
Mé poukoué ou vé alé ?
Pourtan mapa fé rien
Nout’ lavnir lé ent’ out min
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon kwin
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon chagrin
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon kwin
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon chagrin
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon kwin
Chérie chérie chérie rest avek mwin
Laiss pa mwin tou sèl dan mon chagrin

2 réflexions au sujet de « L’amour gâché – Hervé Himbert »

Laisser un commentaire

