In larm’ – David Louisin

web stats

un compteur pour votre site

Alors pour cette chanson un grand grand MERCI spécial à Alexandre97460 à qui j’ai demandé hier s’il avait le titre "In larm’" de David Louisin, et il l’a postée aujourd’hui même sur youtube [avec une spéciale dédicace pour moi !!! hihi].
Encore une fois Thank you so much !!! Et continus de poster des sons d’la Run !!!!!!
 
 
   
 
 
Clip posté par geoffroy974.
 
 
Paroles:
Nout dé vien séparé
Zordi moin lé maléré
Ou la fout a moin à la porte
Zordi ou lé ek un ote
Mi compren pa pourtan moin lavé pa fé aou rien mon gaté
Ou la dia moin fé mon valise
Et pi moin la parti
Zordi moin la compri
Oh cosa ou la fé
Mé moin la pa oublié
Nout bann moments passés
Et tout’ bann malentendu
Lé mové choses ke nou la vécu
Tou sala sé du passé
Et i fo oublié
 
Oh mon kafrine nin larm’ dessu mon joue
A kel point mi magine combien moin lé fou dou
Zordi ou la parti moin lé pa pou revoir aou
Vien avek moin na recommence toute mon doudou
Oh mon kafrine kan mi revoi ton sourire
Dieu mi demande a moin bien cosa ou la fé de nout’ lavenir
Mé vu les circonstances
Mi pren mon mal en patience
Avek la chance
Nou va retrouve nout’ existence
 
Un dimanche gran matin
Moin dessi lo bord chemin
Inn ti kafrine i cri "Missié mi aime aou !"
Moin la dia li "Manzelle ékoute moin lé vraiment désolé,
Mé mon kèr lé tro maléré
Mi sent pa moin encor prêt
 
Misik
 
Oh mon kafrine nin larm’ dessu mon joue
A kel point mi magine combien moin lé fou dou
Zordi ou la parti moin lé pa pou revoir aou
Vien avek moin na recommence toute mon doudou
Oh mon kafrine kan mi revoi ton sourire
Dieu mi demande a moin bien cosa ou la fé de nout’ lavenir
Mé vu les circonstances
Mi pren mon mal en patience
Avek la chance
Nou va retrouve nout’ existence
 
Nout dé vien séparé
Zordi moin lé maléré
Ou la fout a moin à la porte
Zordi ou lé ek un ote
Mi compren pa pourtan moin lavé pa fé aou rien mon gaté
Ou la dia moin fé mon valise
Et pi moin la parti
Zordi moin la compri
Oh cosa ou la fé
Mé moin la pa oublié
Nout bann moments passés
Et tout’ bann malentendu
Lé mové choses ke nou la vécu
Tou sala sé du passé
Et i fo oublié
 
Oh mon kafrine nin larm’ dessu mon joue
A kel point mi magine combien moin lé fou dou
Zordi ou la parti moin lé pa pou revoir aou
Vien avek moin na recommence toute mon doudou
Oh mon kafrine kan mi revoi ton sourire
Dieu mi demande a moin bien cosa ou la fé de nout’ lavenir
Mé vu les circonstances
Mi pren mon mal en patience
Avek la chance
Nou va retrouve nout’ existence
 
Oh mon kafrine nin larm’ dessu mon joue
A kel point mi magine combien moin lé fou dou
Zordi ou la parti moin lé pa pou revoir aou
Vien avek moin na recommence toute mon doudou
Oh mon kafrine kan mi revoi ton sourire
Dieu mi demande a moin bien cosa ou la fé de nout’ lavenir
Mé vu les circonstances
Mi pren mon mal en patience
Avek la chance
Nou va retrouve nout’ existence

 
 

4 réflexions au sujet de « In larm’ – David Louisin »

  1. salut à tous .C Lucaelle de St Paul je voudrais dire un bravo à David pour ses chansons ainsi quà ses musiciens spécialement à Dominique Tilin qui joue très bien de la batterie je l’admire beaucoup bon courage à tous et mettez toujours la musique de la Reunion en avant c avec des gens comme vous qu’on avancera plus loin.

  2. slt jvoulé savoir sa serai possible ke tu mpasse d titre de chanson cme Ambiance piqué – Ragga Mania d chanson ki bouge bien kn pe trouvé en boite stp mercii

Laisser un commentaire

