Fé pa semblan – Apolonia

web stats

un compteur pour votre site

Magnifique chanson d’Apolonia trop peu connue par rapport aux autres tubes du groupe !!!
Alors je la partage avec vous au cas où vous ne la connaissiez pas !!!
Vidéo postée par moi.
 
 

 

http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-mpodmin.swf?myid=29744394&path=2009/09/15

 

 

Paroles:
Ou dia moin come sa ke moin lé out meyeur copain
A force ou cose ek moin ou dia moin ou estime a moin
Kan mi wa ou passer mi rogarde out zyeux brillé
Non tou sa la pou moin, sa la pa l’amitié
Ou essaye fé croire à moin ke nout deux ou lé éloignés
Ou lé plu conscient ke moin ke nout deux ou lé près
Pa besoin ou dia moin sa in zaffèr ke min devine
Ke désormais entre nou lé pi seulment copain/copine
 
Dann out zyeux nana l’amour
Y reflète dessu out visaz
Fé pa croire moin la nuite po le zour
Modifié pa mon paysaz
Dann out zyeux nana l’amour
Y reflète dessu out visaz
Non fé pa croire moin la nuite po le zour
Modifié pa mon paysaz
 
Misik
 
Ou dia moin come sa ke ou la poin rien pou moin
Toute sat ou dia moin lé sans importances
Mé sak i sorte dan out bouche mi avoue sa i touche a moin
Alor di pa moin ke toute sak nou vive lé ke des coïncidences
Non non non non non non non mi ve pa
Ravage tou sala parske mi conné i digèra pa
Pa passe complik a moin
Pa besoin passe 4 chemin
Sa lé simp’ come un bonjour de di ke ou yaime a moin
 
Dann out zyeux nana l’amour
Y reflète dessu out visaz
Non fé pa croire moin la nuite po le zour
Modifié pa mon paysaz
Dann out zyeux nana l’amour
Y reflète dessu out visaz
Non fé pa croire moin la nuite po le zour
Modifié pa mon paysaz
 
Misik
 
Dann out zyeux nana l’amour
Y reflète dessu out visaz
Non fé pa croire moin la nuite po le zour
Modifié pa mon paysaz
Dann out zyeux nana l’amour
Y reflète dessu out visaz
Oh non fé pa croire moin la nuite po le zour
Modifié pa mon paysaz
 
La la la la la la laï
La la la la la laï
La la la la la la laï
La la la la la la laï
La la la la la la laï
La la la la la laï
Oh la la la la la la laï …
 
 
 

3 réflexions au sujet de « Fé pa semblan – Apolonia »

Laisser un commentaire

