Mo Mari – Sexy Queen

Aïe aïe aïe !!! Ca c’est un tout nouveau séga mauricien trop trop en forme !!! Ca passe très souvent à la radio et franchement j’adoooooore !!!!! Paroles assez marrantes (enfin si on veut… Confus ) Bref séga mauricien toujours aussi bon !!!
Vidéo postée par rn019.
 
 
  
 
 
Paroles:
Introduction :
famn pa tap moi
kach dan la mem li
to bizoin kompren gard moi lé soul
mo investi boukou dan bizness

Couplet 1 :
mi di tank mon mari dan la kaz,
mo mari sa mem di pli for mari,
A zordi li exceptionel li besoin roz koma dan cinéma,
A soir la kan li rentré li di moi sommeil fin kass so li zié,
en di mem komen li levé,
A la mem répétition mo ve di aou,

Couplet 2 :
en ba la boutik kan lé zour kan matier
la ba li mem plu gran mari
kan li gay baté la li rent la kaz li vien dir,
Le rest dan mon ni tor
zordi parol rakonté pe dir la vérité lo mon mari
monai pu capabl en li, laiss mo rakonté miser ki mo pe vivr

Refrain 1 :
mo mari soulo mo mari grannoir ( mo mari li vagabon)
Li pren femme li emène dan la kaz
li di a mwin so kouzine ( la ni renn visite)
la monai fini dan so loto sa mem mwin trouvé (plin la monai)
Pa mo dir mandé pa besoin di aou mama
Li pou kass mo lé rin

Refrain 2 :
mo mari soulo mo mari grannoir ( mo mari li vagabon)
Li pren femme li emène dan la kaz
li di a mwin so kouzine ( la ni renn visite)
la monai fini dan so loto sa mem mwin trouvé (plin la monai)
Pa mo dir mandé li di moi
chéri mo fini investi gro dan bizness

Couplet 1 :
mi di tank mon mari dan la kaz,
mo mari sa mem di pli for mari,
Mé zordi li exceptionel li besoin roz koma dan cinéma,
A soir la kan li rentré li di moi sommeil fin kass so li zié,
en di mem komen li levé,
A la mem répétition mo ve di aou

Couplet 3 :
Poutan maman ti di moi, to mari la pa un dimoun pou vivr
Mé léta maman ti dir sa, mo t di, maman to zalou mo mari
Zordi paroles rakonté peu dir la vérité la mo mari
monai pu capabl en li laiss mo rakonté miser ki mo pe vivr

Refrain 1 :
mo mari soulo mo mari grannoir ( mo mari li vagabon)
Li pren femme li emène dan la kaz
li di a mwin so kouzine ( la ni renn visite)
la monai fini dan so loto sa mem mwin trouvé (plin la monai)
Pa mo dir mandé pa besoin di aou mama
Li pou kass mo lé rin (x7)

Refrain 2 :
mo mari soulo mon mari grannoir ( mo mari li vagabon)
Li pren femme li emène dan la kaz
li di a mwin son kouzine ( la ni renn visite)
la monai fini dan so loto sa mem mwin trouvé (plin la monai)
Pa mo dir mandémandé li di moi
chéri mo fini investi gro dan bizness

 
 

5 réflexions au sujet de « Mo Mari – Sexy Queen »

  1. Salut!Comment se fait-il que cette vidféo ait disparu? Je venais de temps en temps écouter cette chanson, et aujourd’hui mauvaise surprise…… si tu pouvais la remettre ce serait cool!Merci beacoup de nous faire partager la bonne musique de la réunion qui me manque tellement!……et bravo pour ce site!

Laisser un commentaire

