Fètkaf Paris lo 19 Désanm …

web stats

un compteur pour votre site

   
    J’ai reçu un message que je me dois de partager avec ceux qui habitent en métropole …
Hé oui le 20 Désanm arrive à grands pas et qui dit 20 Désanm dit forcément fètkaf pour nous les réunionnais !!!
Alors si vous voulez rencontrer des réunionnais à l’occasion de cette fête et parler des problèmes que vous pouvez rencontrer en métropole ou autres, alors lisez ce qui suit. J’espère que vous y serez nombreux et que vous profiterez de cette fête pour moi qui suis à la Réunion et ne peux donc pas être présente. Moi de mon côté je tacherais de bien apprécier les kabars qui vont se mettrent en place pour l’occasion ici !!! Tire la langue
 
 
"Gonm pa nout mémoir ! Zansèt la done anou in lang, in péi, lafors, la dignité.

 

Anon lévé po nou ti péi.Anon détak la lang kont rasism i kraz anou dan limigrasion.

 

Poukwé in kozé lo 19 désanm? 

 

Nou la bézwin nout lèspri lé klèr po lo 20!
Di sak na po di, lo ban problinm réyoné (déor..), kwé nou va fé èk nout lang kréol?
La rényon, out péi? li lé in départman mon frèr, mon sèr!
Anon sobatkoz!

Dioré laba Bras-Panon si la tèr groblan na dé troi zour dsa kamion –lapèl la kraz kazbanon doubfas. Kazbanon zèsklav, nout granpapa, nout granmonmon, na minm po désèrtin zot prop papa, monmon la koni sa.

Alon sant in pé maloya po banna, mazine zot soufrans, ziska zordi zot trouv pa repo.

La Grande Chaloupe sé landroi tout nasion la pas andédan, na in vilaz i avèy dési nout mémoir tèrla. Anon koz-koz si zarlor la.

 

Anon kabar tousala marmay !

Sak i vé aral zot bèrtèl manzé, anvoy azot."

 

Kolektif Sort Dovan

Le 19 Décembre 2008 18h-22h à la Maison Verte

127 rue Marcadet 75018 Paris

Métro Lamarck ou Jules Joffrin

 

 

 

Fé pase lo mo, mèrsi.

Une réflexion au sujet de « Fètkaf Paris lo 19 Désanm … »

Laisser un commentaire

