Beauté Naturelle – Eric Mahabot

web stats

un compteur pour votre site

Alors là, c’es une chanson que je cherche depuis un bail et je l’ai trouvé par hasard sur dailymotion !!! Cette chanson a bercé mon enfance !!! Que de souvenirs !!! Coeur rouge Coeur rouge Coeur rouge
Vidéo postée par Chaudron-.
 
 
  
 
Paroles:
Ziss po fé semblan
Laiss a mwin touch ton cor
Laiss a mwin ‘vit’ a toué
Na lontan mi rêve sa
Zordi ou lé arrivé
Fo pa mi laiss sa passé
Na tro lontan mwin lé amouré
A soir lé sir mi fé promié pas
 
Ziss po fé semblan
Laiss a mwin touch ton cor
Laiss a mwin ‘vit’ a toué
Na lontan mi rêve sa
Zordi ou lé arrivé
Fo pa mi laiss sa passé
Na tro lontan mwin lé amouré
A soir lé sir mi fé promié pas
 
Ou lé telmen belle
Din boté naturel
Sa lé sir manzel
Mi trouve aou tré bel
Out ti zié larkensiel
Sa lé din naturel
Mwin lé sur manzel
A swar ou lé plu bel
 
Ou lé telmen belle
Din boté naturel
Sa lé sir manzel
Mi trouve aou tré bel
Out ti zié larkensiel
Sa lé din naturel
Mwin lé sur manzel
A swar ou lé plu bel
 
Misik
 
Ou lé telmen belle
Din boté naturel
Sa lé sir manzel
Mi trouve aou tré bel
Out ti zié larkensiel
Sa lé din naturel
Mwin lé sur manzel
A swar ou lé plu bel
 
Ziss pou fé semblan
Laiss a mwin coste ek ou
Laiss a mwin splik aou
Tout’ mon bone sentiments
Minm si i vo rien
Po a swar donn a mwin inn ti lespwar
Pou complète mon désir
I fo ou lé sincèr
Out boté i intrig’ a mwin
Pou mwin na pwin pli natirel
Ou lé bel com in larkensiel
Dan mon rêve ou lé éternel
 
Ou lé telmen belle
Din boté naturel
Sa lé sir manzel
Mi trouve aou tré bel
Out ti zié larkensiel
Sa lé din naturel
Mwin lé sur manzel
A swar ou lé plu bel
 
Ou lé telmen belle
Din boté naturel
Sa lé sir manzel
Mi trouve aou tré bel
Out ti zié larkensiel
Sa lé din naturel
Mwin lé sur manzel
A swar ou lé plu bel
 
Misik
 
Ou lé telmen belle
Din boté naturel
Sa lé sir manzel
Mi trouve aou tré bel
Out ti zié larkensiel
Sa lé din naturel
Mwin lé sur manzel
A swar ou lé plu bel
 
Ou lé telmen belle
Din boté naturel
Sa lé sir manzel
Mi trouve aou tré bel
Out ti zié larkensiel
Sa lé din naturel
Mwin lé sur manzel
A swar ou lé plu bel
 
Ou lé telmen belle
Din boté naturel
Sa lé sir manzel
Mi trouve aou tré bel
Out ti zié larkensiel
Sa lé din naturel
Mwin lé sur manzel
A swar ou lé plu bel

11 réflexions au sujet de « Beauté Naturelle – Eric Mahabot »

  1. Saloute ma tite fofolle !!! Bah c’est cool si maintenant tu peux les écouter !!! Une grande amatrice de chansons créoles comme toi !!! :POn va enfin pouvoir jouer aux jukebox péï !!! mdr@+++ la gaffeuse !!!😀

  2. saloute!!!!té c’est super maintenant je peux écouter toutes tes chansons!!!et celle la je l’adore!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. "Ziss po fé semblanLaiss a mwin touch ton brasLaiss a mwin ‘vit’ a touéNa lontan mi rêve sa[…]"Trop bon cet zik’ fais pense a mwin au pays <3Merci a ou pour tous lé bonnes articles qué ou la mis ici🙂

  4. Wopé!Na une tite erruer dan lé parol!c pa zordi ou lé a mes pied mais zordi ou lé arrivé!a pliss!zoli travay de compilasyon ke le vot ze miss!^^

  5. Oui Oui ma fine entenn lote version et lé doss minm !!!!Mé mwin mi préfère ti version là parske i rappel a mwin kan mité ti et ke mon papa té chante sa pou mwin … ^^

Laisser un commentaire

