Kafrine – Arnaud Dormeuil (Troupe Vollard Combo)

web stats

un compteur pour votre site

Voici une chanson absolument magnifique de Mr Arnaud Dormeuil, décédé fin 2008 à l’âge de 44 ans en métropole. C’est un grand comédien réunionnais que nous avons perdu. En hommage à ce « grand petit » homme, je vous propose de regarder le clip d’une de ses chansons les plus émouvantes.
Vidéo postée par petitepointe.
Paroles:
Ress la case kafrine
Dehors lapa bon
La vie ou magine
La vie sé tinn chanson
Laiss a mwin alé oté
Mwuin néna couraz
Laiss a mwin alé mon côté
Com si mwin ton garçon
Depui 7 ans
Ou sava lékol
Ma rode in travay po nou bat’ yé
In bon fenm kréol
I sar pa lékol
I okipe son ménaz
Et li pass balé
Ress la case kafrine
Dehors lapa bon
La vie ou magine
La vie sé tinn chanson
Laiss a mwin alé oté
Mwin néna couraz
Laiss a mwin alé mon côté
Com si mwin ton garçon
A 16 ans mi kour
Apré lamour
Pou fé le bonheur mon compagnon
Taleur dan 9 mois
Ton vent’ déza rond
Ton zoli kèr la fine alé marron
Ress la case kafrine
Dehors lapa bon
La vie ou magine
La vie sé tinn chanson
Laiss a mwin alé oté
Mwin néna na couraz
Laiss a mwin alé mon côté
Com si mwin ton garçon
Misik
Mwin néna 20 ans
Mi ve prenn lavion
Voir en métropole
Koueksé zot façon
Ton péï la Réunion
Ton papa, ton momon
Demin lé sûr ta oubli ton nasyon
Ress la case kafrine
Dehors lapa bon
La vie ou magine
La vie sé tinn chanson
Laiss a mwin alé oté
Mwin néna na couraz
Laiss a mwin alé mon côté
Com si mwin ton garçon
Misik

3 réflexions au sujet de « Kafrine – Arnaud Dormeuil (Troupe Vollard Combo) »

    • chanson avec une recherche musicale incroyable mais je n’arrive pas a avoir les accords si quelqu’un pouvait me les ecrire il ferait de moi un homme super heureux

Laisser un commentaire

