Profite (version zouk love) – Joe Vany (du groupe Analyse)

web stats

un compteur pour votre site

Cette chanson est absolument splendide, des paroles touchantes et émouvantes. Je l’adorais déjà en version séga, alors là en version zouk love, c’est juste … WAOUH !!!!!!!! Surpris Coeur rouge
Vidéo postée par TiKazenPaille974.
 
 
 
 
 
Paroles:
Tou sa pou dia toué
Minm si ginye pa causé
Mi voi, mi sen, mi enten un peu
Mwin lé enkor là
Out plan sa mi ve pa
Pa sa va tir a mwin dann coma
Mi voudré aussi
Rassem monn ti fami
Mèt a zot là oui juss devan mon li
Fé in gran prièr
Ek sa mi sera fier
Ma ginye le ten di sak mi espèr
 
Ou té i di
Nout’ deux ou lé liés
Jamé nou sra séparés
Ké pou mwin tout’ ou noré fé
Alor profite lé pa animé
I ve pa dire inumé
Montr’a mwin com mwin lé aimé
Profite mwin lé la oté
Fé com si rien lété
Karess mon min com ou té fé
Mi ve conèt cosa derrièr mwin mi laiss
Tout’ out bann faits et gestes
O ka si ce rêve éveillé i cess
 
Tou sa pou dia toué
Minm si ginye pa causé
Mi voi, mi sen, mi enten un peu
Mwin lé enkor là
Out plan sa mi ve pa
Pa sa va tir a mwin dann coma
Mi voudré aussi
Rassem monn ti fami
Mèt a zot là oui juss devan mon li
Fé in gran prièr
Ek sa mi sera fier
Ma ginye le ten di sak mi espèr
 
Ou té i di
Nout’ deux ou lé liés
Jamé nou sra séparés
Ké pou mwin tout’ ou noré fé
Alor profite lé pa animé
I ve pa dire inumé
Montr’a mwin com mwin lé aimé
Profite mwin lé la oté
Fé com si rien lété
Karess mon min com ou té fé
 
Ou té i di
Nout’ deux ou lé liés
Jamé nou sra séparés
Ké pou mwin tout’ ou noré fé
Alor profite lé pa animé
I ve pa dire inumé
Montr’a mwin com mwin lé aimé
Profite mwin lé la oté
Fé com si rien lété
Karess mon min com ou té fé
Mi ve conèt cosa derrièr mwin mi laiss
Tout’ out bann faits et gestes
O ka si ce rêve éveillé i cess
 
Ou té i di
Nout’ deux ou lé liés
Jamé nou sra séparés
Ké pou mwin tout’ ou noré fé
Alor profite lé pa animé
I ve pa dire inumé
Montr’a mwin com mwin lé aimé
Oh profite mwin lé la oté
Fé com si rien lété
Karess mon min com ou té fé
Mi ve conèt cosa derrièr mwin mi laiss
Tout’ out bann faits et gestes
O ka si ce rêve éveillé i cess
 
Ou té i di
Nout’ deux ou lé liés
Jamé nou sra séparés
Ké pou mwin tout’ ou noré fé
Alor profite lé pa animé
I ve pa dire inumé
Montr’a mwin com mwin lé aimé
Profite mwin lé la oté
Fé com si rien lété
Karess mon min com ou té fé
Com ou té fé
 
 

7 réflexions au sujet de « Profite (version zouk love) – Joe Vany (du groupe Analyse) »

  1. J’adore joe vany en tant qu’artiste ms en tant ke personne avt tout car c vraiment qqn de bien si tu passe par la je te fais de gros bisous et pleine de bonne choses pr les années a venir… surtout ne change pa et a trè bientot… g hate d’etre a t prochain concert

  2. Nouvel allbum en preparatioooooooooooon, sortie pour 2010 ? a suivre… interview de joe vany en ligne sur le forum ti kaze avec deux dates de concert en juin et ne juillet pour le moment a la reunion .

Laisser un commentaire

