Mon Coco (chanson traditionnelle)

web stats

un compteur pour votre site

En écoutan sala, zot va di « té aah, kel kréol i conné pa chanson là té ?!? »
Ben mwin mi pe dia zot ke bann ti marmay coméla lé rare i conné chanson là … alor enkor in foi fo pa perde nout tradisyon !!! Tiembo larg’ pa, aprenn zot ti frères, ti soeurs, ti couzins, couzines, toutes !!! Sourire
Vidéo postée par mwin.

7 réflexions au sujet de « Mon Coco (chanson traditionnelle) »

  1. Ôté, ti son la i rapel amwin in ta zafer, chak foi mi écout souvnir i ar monte courant. Nout pépé té fait chante anou sa et si li té contan kan nous l’avait fini, li t donne chakun un pasti. Souvnir souvnir.

  2. Merci pou le ti morso la franchman mon monmon i èm bann ti morso koma !
    Mwin noré bien émé rotrouv sat i shant dési pou koz ansanm zot.

  3. MdrrrrBah écoute j’espère ke tu pourras encore une fois y retourner bientôt alors !!! ^__^Mi aim zot tout’ !!! loool :p

  4. je viens de la réunion je vie en suisse depuis 11 maintenant et je suis retourner a la reunion 4 fois alors merci 1000 fois d’avoir fait ce blog sa me redonne l’embiance du pei.mi espere retourn la reunion bientot. mi conné pas ou mais MI AIME A OU!!! (RIRE)

  5. Mici pour la chanson y rapl à moin le 1er spectacle q moin la fé qd moin té l’école maternelle!!!Y remonte ouuuiii!!

  6. Héhé !!!Ben moi ossi ça m’fait rappeler plein plein de chose cette tite chanson !!!L’enfance surtout ! Hihi !Fo pa oubli nout bann chansons traditionnelles bana !!!

Laisser un commentaire

