La Réunion – Brice

un compteur pour votre site

web stats

Voici une chanson qui date de l’année dernière déjà, ou même celle d’avant, je sais plus trop, et que j’aime beaucoup!
J’me suis juste rendue compte que j’ai oublié de la postée ici, alors je le fais maintenant lol
Mieux vaut tard que jamais n’est-ce-pas? Tire la langue
Vidéo postée par folkimplosion.
Paroles:

Kan mi wa dan ton rivièr

Ton rivièr mon liberté

Ton soufrans mon doulèr

Ton soufrans ti fleur fané

O mi wa na lontan

Mwin lavépa pléré

Si ton épaule, la mèr, lo ciel, la pluie, lo van, lo kèr, soleil

Kom avan, tout’ kom avan
Eyo o mon papa mon momon mwin mi fé eyo
Donn a mwin la min
Eyo o mon péi mon lémé mwin mi fé eyo
Donn a mwin la min
Vi souvyin bordmer
Ziska Piton Maïdo
É la Frans ton malèr
Kan la Frans mont ver lé o
O mi larg mon lespri
Lès ali bat karé
Dann ton péi, la mèr, lo ciel, la pluie, lo van, lo kèr, soleil
Kom avan, na na lontan
Eyo o mon papa mon momon mwin mi fé eyo
Donn a mwin la min
Eyo o mon péi mon lémé mwin mi fé eyo
Donn a mwin la min
Mi romont’ la rivièr
O lwin mi gèt Bras-Panon
Tout’ i gout’ lo bonèr
Lé koulèr de la Rényion
O mi kraz in maloya
Dan tou ton banm fané
Dan ton kabar, la mèr, lo ciel, la pluie, lo van, lo kèr, soleil
Kom avan, kom avan
Eyo o mon papa mon momon mwin mi fé eyo
Donn a mwin la min
Eyo o mon péi mon lémé mwin mi fé eyo
Donn a mwin la min
Eyo o mon papa mon momon mwin mi fé eyo

Donn a mwin la min

Eyo o mon péi mon lémé mwin mi fé eyo

Donn a mwin la min
O mon papa mon momon
O mon papa mon momon
O mon papa mon momon

O mon papa mon momon

Laisser un commentaire

